Merhaba arkadaşlar biraz araştırdım bu stopaj vergisi olayını... Yeni bir mağaza kiralayacağım. Aylık yaklaşık 3.000-4.000 kira ödeyeceğim. Şimdi ben her ay birde bunun %20'sini devlete mi ödeyeceğim. Bu sistem nasıl işliyor. Aylık mı, 3 aylık mı veya 6 aylık mı ödüyoruz vs.
Bilgisi olan arkadaşlar bilgi verirse sevinirim.
Stopaj Vergisi Hakkında
5
●433
- 06-05-2013, 14:35:25Evet çok fazla oluyor. Her ay 600 TL stopaj vergisi çok fazla.. Her şeyi yasalara uygun şekilde yapmak istemek zor biraz..oRumJack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle