• 06-05-2013, 14:08:58
    #1
    Merhaba arkadaşlar biraz araştırdım bu stopaj vergisi olayını... Yeni bir mağaza kiralayacağım. Aylık yaklaşık 3.000-4.000 kira ödeyeceğim. Şimdi ben her ay birde bunun %20'sini devlete mi ödeyeceğim. Bu sistem nasıl işliyor. Aylık mı, 3 aylık mı veya 6 aylık mı ödüyoruz vs.

    Bilgisi olan arkadaşlar bilgi verirse sevinirim.
  • 06-05-2013, 14:28:52
    #2
    Üyeliği durduruldu
    3 ayda bir ödenir stopaj vergisi siz 3 bin tl kira ödüyor olabilirsiniz ama Muhasebecinizle konusup Maliye bildiriminde kirayı düşürmenizi öneririm yoksa yüklü stopaj ödersiniz
  • 06-05-2013, 14:35:25
    #3
    oRumJack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 ayda bir ödenir stopaj vergisi siz 3 bin tl kira ödüyor olabilirsiniz ama Muhasebecinizle konusup Maliye bildiriminde kirayı düşürmenizi öneririm yoksa yüklü stopaj ödersiniz
    Evet çok fazla oluyor. Her ay 600 TL stopaj vergisi çok fazla.. Her şeyi yasalara uygun şekilde yapmak istemek zor biraz..
  • 06-05-2013, 14:36:05
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Yasalar değilmidir bizi bu yollara iten
  • 06-05-2013, 14:55:54
    #5
    Muhasebeciyle konuşup kirayı çok düşük göstermeniz lazım hocam.Yoksa stopaj gerçekten çok fazla.
  • 06-05-2013, 14:59:12
    #6
    3 ayda bir öderseniz daha zor olur birden ödemek. Muhtasarı aylık vermek daha mantıklı.