3 ayda bir ödenir stopaj vergisi siz 3 bin tl kira ödüyor olabilirsiniz ama Muhasebecinizle konusup Maliye bildiriminde kirayı düşürmenizi öneririm yoksa yüklü stopaj ödersiniz