oRumJack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 ayda bir ödenir stopaj vergisi siz 3 bin tl kira ödüyor olabilirsiniz ama Muhasebecinizle konusup Maliye bildiriminde kirayı düşürmenizi öneririm yoksa yüklü stopaj ödersiniz
Evet çok fazla oluyor. Her ay 600 TL stopaj vergisi çok fazla.. Her şeyi yasalara uygun şekilde yapmak istemek zor biraz..