• 21-11-2007, 23:38:42
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Yıllarıdr bu sektördeyim, web tasarımı yapıyorum, hostçuluk yapıyorum hiç bu kadar utanammıştım.
    Neden ?
    - Bilgisayarımdaki hızlı başlatta bulunan Masaüstünü Göster butonunu sildim ve geri getiremiyorum. Windows klasorune mi bakmadım, kayıt defterine mi bakmadım, msconfig ayarlarına mı bakmadım....
    Yok kardeşim bulamadım. Bilen varsa bir yardımcı olsun arkadaşlar
  • 21-11-2007, 23:46:31
    #2
    C:\Documents and Settings\Lokosit.x\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch
  • 21-11-2007, 23:49:54
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Yanlış cevap, orada yok birader. Bu verdiğin adres zaten hızlı başlataı gösteriyor. Bende Masaüstünü Göster butonunun hızlı başlatta olmadıgını anlatmaya çalısıyorum
  • 21-11-2007, 23:50:26
    #4
    Kaybolan masa üstünü göster simgesinin yeniden oluşturmak için

    Boş bir not defteri aç Aşağıdaki ifadeleri gir;

    [Shell]

    Command=2

    |conFile=Explorer.exe,3

    [Taskbar]

    Command=ToggleDesktop

    NOT:Oluşturduğun yeni not defterinin adını MASA ÜSTÜNÜ GÖSTER.SCF olarak değiştir.
  • 21-11-2007, 23:50:45
    #5
    Bir notepad aç boş içine şunları yaz;

    [Shell]
    Command=2
    IconFile=explorer.exe,3
    [Taskbar]
    Command=ToggleDesktop


    daha sonra bunu farklı kayıt et yap

    Masaüstünü Göster.scf olarak kayıt et.
  • 21-11-2007, 23:55:42
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Elinize sağlık arkadaşlar. Sorun düzeldi. Yahu bilsem konuyu daha önce acaedım, hırslandım sabahtan beri uğrasıyorum. Yorgunluktan olsa gerek google'den arastırmakta aklıma gelmemiş...
  • 22-11-2007, 00:16:52
    #7
    Benim söylediğimi mi yaptın atilla'nın mı ?dogru söyle
  • 22-11-2007, 00:41:44
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Valla birader ne yalan söyleyeyim Atilla'nın verdiği doğru çıktı. Sanırım ;
    MASA ÜSTÜNÜ GÖSTER.SCF Bu isim geçerli değil. Notpad bu dosya çeşidi algılayamadı.

    Masa ve üstü birleşik yazılmalı sanırım
  • 22-11-2007, 01:36:38
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ahahah doktor xöt oldu