
Neden ?
- Bilgisayarımdaki hızlı başlatta bulunan Masaüstünü Göster butonunu sildim ve geri getiremiyorum. Windows klasorune mi bakmadım, kayıt defterine mi bakmadım, msconfig ayarlarına mı bakmadım....
Yok kardeşim bulamadım. Bilen varsa bir yardımcı olsun arkadaşlar
?dogru söyle