• 22-11-2007, 02:17:40
    #10
    herhangi bir not defterini açınız ve kodları yazınız.

    arada boşluk olabilir. Sadece windowsunuzun simgelerinin uzantısını görebilmeyi aktif edin. Zaten hep o şekil kullanırım. Klasör seçeneklerinden yapabilirsiniz..

    txt metin belgesine kodları yazıncı yenimetinbelgesi.txt ise örneğin
    siz onu MASA ÜSTÜNÜ GÖSTER.SCF yapın. ztn txt değişecektir. bir deneyin bakalım ibil kim xot olmuş ?
  • 22-11-2007, 13:29:11
    #11
    basit yoldan başlat da ara kısmına masaüstü diye aratıp ordan da bulup koyabilirdin
  • 22-11-2007, 13:33:02
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Google a masaüstünü göster yazıp ilk çıkan sitedeki kısayolu indirip başlatın yanına sürükleyiniz