arada boşluk olabilir. Sadece windowsunuzun simgelerinin uzantısını görebilmeyi aktif edin. Zaten hep o şekil kullanırım. Klasör seçeneklerinden yapabilirsiniz..
txt metin belgesine kodları yazıncı yenimetinbelgesi.txt ise örneğin
siz onu MASA ÜSTÜNÜ GÖSTER.SCF yapın. ztn txt değişecektir. bir deneyin bakalım ibil kim xot olmuş
?