Bir notepad aç boş içine şunları yaz;

[Shell]
Command=2
IconFile=explorer.exe,3
[Taskbar]
Command=ToggleDesktop


daha sonra bunu farklı kayıt et yap

Masaüstünü Göster.scf olarak kayıt et.