Konu
Bilin Bakalım Nerede ?
21-11-2007, 23:50:45
#5
atillayasar
Bir notepad aç boş içine şunları yaz;
[Shell]
Command=2
IconFile=explorer.exe,3
[Taskbar]
Command=ToggleDesktop
daha sonra bunu farklı kayıt et yap
Masaüstünü Göster.scf olarak kayıt et.