Hocam request.querystringle üye idi değilde sessionla kontrol ettirmen gerekiyor
üye login sayfasında kullanıcı adı ve şifre doğru ise veritabanından uye ile session("uye")=rs("uye") olarak açarsın bundan sonra sitedeki tüm işlemlerde session("uye") ile kullanırsın
ASP üye ID hatası ?
14
●1.356
- 30-01-2013, 11:35:37
- 30-01-2013, 12:11:03tek istediğim üye parola ile giriş yaptıgında siteye giriş yapanın yapanın ID si hafızaya alınsın ve tüm sitede bu ID kullanılsın.
şuan siteye hangi kullanıcı giriş yaparsa yapsın ID olarak 1'i tanıyor.
örnegin anasayfada iken url site/anasayfa.asp
anasayfada profil butonuna tanımlanmıs url ise <a href="profilim.asp?UYE_ID=<%=rsUye("UYE_ID")%>">
bu linke tıklandıgında niçin ID'yi 1 olarak tanıyor ve 1 ID nolu kullanıcının bilgilerini gösteriyor. - 30-01-2013, 12:17:10Görüldüğü üzere yazılım konusunda bilginiz çok zayıf.
Size kimse bu şekilde yardımcı olamaz.
Tüm kodlarınızı yazarsanız yardımcı olabiliriz. - 30-01-2013, 16:03:05Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Sql sorgunuzu url'den çekerek işleminizi yapabilirsiniz. Fakat bu şekilde yaptığınızda her url id değişmesinde bilgiler çıkacağı için güvenilir olmayacaktır. Bunun için session ile üye girişini kayıt edip tüm sayfalarsa session ile bilgileri çıkartmanız en mantıklısı.crabby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-02-2013, 01:06:17<a href="profilim.asp?UYE_ID=<%=rsUye("UYE_ID")%>">
bu satırın
<a href="profilim.asp?UYE_ID=<%=Session("UYE_ID")%>">
şeklinde olması gerek.
Üye ilk oturum açtığında kullanıcı adı ve şifresini doğrularken UYE_ID'sini sorgulamalı ve Session("UYE_ID") ye atamalısınız. Kullanıcının tüm oturumu boyunca uye id'si bu session("UYE_ID") değişkeninde tutulur ve her zaman değerini okuyabilirsiniz, lazım olduğunda...