crabby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tek istediğim üye parola ile giriş yaptıgında siteye giriş yapanın yapanın ID si hafızaya alınsın ve tüm sitede bu ID kullanılsın.
şuan siteye hangi kullanıcı giriş yaparsa yapsın ID olarak 1'i tanıyor.
örnegin anasayfada iken url site/anasayfa.asp
anasayfada profil butonuna tanımlanmıs url ise <a href="profilim.asp?UYE_ID=<%=rsUye("UYE_ID")%>">
bu linke tıklandıgında niçin ID'yi 1 olarak tanıyor ve 1 ID nolu kullanıcının bilgilerini gösteriyor.
Sql sorgunuzu url'den çekerek işleminizi yapabilirsiniz. Fakat bu şekilde yaptığınızda her url id değişmesinde bilgiler çıkacağı için güvenilir olmayacaktır. Bunun için session ile üye girişini kayıt edip tüm sayfalarsa session ile bilgileri çıkartmanız en mantıklısı.