tek istediğim üye parola ile giriş yaptıgında siteye giriş yapanın yapanın ID si hafızaya alınsın ve tüm sitede bu ID kullanılsın.
şuan siteye hangi kullanıcı giriş yaparsa yapsın ID olarak 1'i tanıyor.
örnegin anasayfada iken url site/anasayfa.asp
anasayfada profil butonuna tanımlanmıs url ise <a href="profilim.asp?UYE_ID=<%=rsUye("UYE_ID")%>">
bu linke tıklandıgında niçin ID'yi 1 olarak tanıyor ve 1 ID nolu kullanıcının bilgilerini gösteriyor.