• 30-10-2007, 11:37:10
    #1
    Merhaba arkadaşlar. Bir site yzıyorum asp ile. Kısa sürede 50000 üyem olsa, hatta birdün 1-2 milyon üyem olsa, bunları access db de saklasam doğal olarak, sizce performans nasıl olur? Böyle fazla üye getirecek bi sistemi sizce asp ile yazmamın bana bir eksisi olurmu? Ne gibi bir eksisi olur.

    Selametle..
  • 30-10-2007, 11:44:45
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sql kullan access i neden tercih ediyorsun.
  • 30-10-2007, 11:51:33
    #3
    sql yapamıyorum onun için asp seçtim
  • 30-10-2007, 11:54:16
    #4
    benim üyelikli asp sitem vardı aynı anda 100 üye online olunca site açılmıyordu
    uğraş didin bi çare bulunamadı en sonunda üyeliği kaldırdık
  • 30-10-2007, 11:55:38
    #5
    Hadi yaa
  • 30-10-2007, 12:10:00
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    acess verı tabanı kısıtlı bır verıtabanıdır dediğiniz işlemı kaldırması ımkansız, kaldırır dokuman olara sunarsınz ama fazla kullanıcı kaldırmaz zaten mssql un çıkış amacıda bu acess kaldıramayınca o gırıytor deverye artık
  • 30-10-2007, 12:12:48
    #7
    Konunun asp ile ne ilgisi var
    50 bin üye çok fazla değil. Access kaldırmayabilir Sql Server kullanmak istemiyorsan mySQL deneyebilirsin.
  • 30-10-2007, 12:29:37
    #8
    Çok yakında accessin gücünü bu forumdakilere ispatlıycam . Ama arkadaş 1-2 milyon üyem olsa demiş o kadarda değil canım.Ama 500.000 ile 600.000 kayda kadar ben güveniyorum...
  • 30-10-2007, 12:38:51
    #9
    acess ın gucu derken zaten acessde dokuman goruntulemede sorun yokkı,
    asıkl sorun acess e fazla yuklenıldığınde oluyor uyelı ksıstemı koy 500 - 600 uye aynı anda onlıne olsun o zman gucu gorebılırız