Merhaba arkadaşlar. Bir site yzıyorum asp ile. Kısa sürede 50000 üyem olsa, hatta birdün 1-2 milyon üyem olsa, bunları access db de saklasam doğal olarak, sizce performans nasıl olur? Böyle fazla üye getirecek bi sistemi sizce asp ile yazmamın bana bir eksisi olurmu? Ne gibi bir eksisi olur.
Selametle..
Asp nekadar sağlam ?
19
●1.860
- 30-10-2007, 12:10:00Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.acess verı tabanı kısıtlı bır verıtabanıdır dediğiniz işlemı kaldırması ımkansız, kaldırır dokuman olara sunarsınz ama fazla kullanıcı kaldırmaz zaten mssql un çıkış amacıda bu acess kaldıramayınca o gırıytor deverye artık
