Merhaba arkadaşlar. Bir site yzıyorum asp ile. Kısa sürede 50000 üyem olsa, hatta birdün 1-2 milyon üyem olsa, bunları access db de saklasam doğal olarak, sizce performans nasıl olur? Böyle fazla üye getirecek bi sistemi sizce asp ile yazmamın bana bir eksisi olurmu? Ne gibi bir eksisi olur.

Selametle..