• 30-10-2007, 13:01:47
    #10
    Access yüzyılın fiyasko veritabanıdır.
    Access'i MySQL'le, MSSQL'le kıyaslamak bile yersiz.
    Ancak Excel gibi ufak tefek işlemler için lokal uygulamalar geliştirilebilir Access ile.
  • 30-10-2007, 13:26:10
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alıntı
    Access yüzyılın fiyasko veritabanıdır.
    Fiyasko demeyelim de, küçük çaplı projeler için geliştirilmiş bir veritabanıdır. Tam Microsoft tarzı, kolayca tablolar, formlar vs oluşturulur.
  • 30-10-2007, 13:43:17
    #12
    100.000 kayıttan snra can sıkmya başlar
  • 30-10-2007, 14:24:31
    #13
    Saolun yorumlar için..
  • 30-10-2007, 14:36:38
    #14
    jackal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    acess ın gucu derken zaten acessde dokuman goruntulemede sorun yokkı,
    asıkl sorun acess e fazla yuklenıldığınde oluyor uyelı ksıstemı koy 500 - 600 uye aynı anda onlıne olsun o zman gucu gorebılırız
    Valla aynı anda 600 üye girmedi daha sitelerime o yüzden bişey söyleyemiycem.Ama döküman kaydı tutma,listeleme işlemlere sağlam 500 bin üzerine çıkabiliyo.Zaten microsoftun açıklamasına göre de kapasitesi yanılmıyorsam 1.5 milyon olarak söylenmekte..
  • 30-10-2007, 14:40:56
    #15
    Saga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saolun yorumlar için..
    yapcağın tekşey

    asp + mysql kullanmak
    100 üyeden sorna kaldrmuyor felan demesin kimse

    asp+access
    10k üyeli bir forumum war rahat kasmadna kaldırıyor
    hit 8k ya kadarkaldırdı daha çıkmadı 8k dan yukaru ama kaldırırdı

    Ama sen yinede asp+mysql kullan

    100 üyeden sonra kaldırmaz kasar felan demeyin bosuna
  • 30-10-2007, 22:09:56
    #16
    sorun hangi veri tabanını kullandığından çok nasıl kullandığındır
    yani kodlamaları nasıl yaptığındır.
    günlük 30k tekil ve 100k dan fazla çoğul sayfa gösterimi olan sitemde asp+access kullandım fakat hiç bir yavaşlama olmadı.
    eğer db bağlantılarını düzgün yaparsanız orta ölçekli bi sitede hiç sorun yaşamazsınız.

    fakat accesin kötü tarafı anlık 254 bağlantı destekliyor oması. büyük ölçekli siteler için mysql kullanman gerekiyor yani.
  • 30-10-2007, 22:22:45
    #17
    Üyeliği durduruldu
    en iyisi php +mysql kullan derdin tasan kalmasın
  • 31-10-2007, 00:00:20
    #18
    webrlis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorun hangi veri tabanını kullandığından çok nasıl kullandığındır
    yani kodlamaları nasıl yaptığındır.
    günlük 30k tekil ve 100k dan fazla çoğul sayfa gösterimi olan sitemde asp+access kullandım fakat hiç bir yavaşlama olmadı.
    eğer db bağlantılarını düzgün yaparsanız orta ölçekli bi sitede hiç sorun yaşamazsınız.
    fakat accesin kötü tarafı anlık 254 bağlantı destekliyor oması. büyük ölçekli siteler için mysql kullanman gerekiyor yani.
    254 değil 256 diye biliyorum ben de. 2'nin 3'ün lafı olmasın
    Alıntı
    en iyisi php +mysql kullan derdin tasan kalmasın
    ASP'nin işlevselliği konusunda PHP'cilerin akbaba çökmesi görülmemiş bir şey değildir zaten. Hemen çöküverirler

    Çok büyük projelerde olmasa da her sitemde ASP kullandım ve kullanıyorum sorun yaşamadım ama 2008'den sonra ASP.NET'e geçiş yapacağım.