acess ın gucu derken zaten acessde dokuman goruntulemede sorun yokkı,
asıkl sorun acess e fazla yuklenıldığınde oluyor uyelı ksıstemı koy 500 - 600 uye aynı anda onlıne olsun o zman gucu gorebılırız
Valla aynı anda 600 üye girmedi daha sitelerime o yüzden bişey söyleyemiycem.Ama döküman kaydı tutma,listeleme işlemlere sağlam 500 bin üzerine çıkabiliyo.Zaten microsoftun açıklamasına göre de kapasitesi yanılmıyorsam 1.5 milyon olarak söylenmekte..