• 04-10-2012, 04:11:32
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selam üstadlar. Mybb kurulu büyük bir forumum vardı. Domain düşmüş ve yabancılar hemen kaydetmişler. Veritabanı resellerde öylece kaldı. Şimdi yeni domaine düşen domainin veritabanını nasıl empoze ederim. Yardımlarınızı bekliyorum
  • 04-10-2012, 04:15:30
    #2
    cpanel mi kullanıyorsun?
  • 04-10-2012, 04:16:56
    #3
    Üyeliği durduruldu
    RoseserHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cpanel mi kullanıyorsun?
    evet hocam. Hostgator baby paket ana domain bu bahsettiğim domaindi. Şimdi oradan ana domaini de değiştirmek durumundayım. Eğer değiştirirsem addon olan diğer siteler de bozulur mu?
  • 04-10-2012, 04:24:54
    #4
    Öncelikle soruna cevap vereyim. Veritabanını aktarmak için yapacağın işlem şu;

    Yeni bir veritabanı oluştur cpanelden. izinleri vs. ver. Kullanıcı gir o veritabanı için. Daha sonra Phpmyadmine gel. Ordaki veritabanları bölümünden yeni oluşturduğun veritabanını seç. Daha sonra resellerda kaldı diye nitelendirdiğin veri tabanının dosyalarını bu veritabanına '' içe aktar '' diyerek yükle.

    İkinci olarak addolan diğer sitelerin bozulması normal olacaktır. Çünkü senin işin cpanel ile ilgili. Umarım bozulmaz ama yeni domainin cpanelinden addon bölümünden yeniden ekleme yapman gerekecek.
  • 04-10-2012, 04:27:42
    #5
    Üyeliği durduruldu
    RoseserHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle soruna cevap vereyim. Veritabanını aktarmak için yapacağın işlem şu;

    Yeni bir veritabanı oluştur cpanelden. izinleri vs. ver. Kullanıcı gir o veritabanı için. Daha sonra Phpmyadmine gel. Ordaki veritabanları bölümünden yeni oluşturduğun veritabanını seç. Daha sonra resellerda kaldı diye nitelendirdiğin veri tabanının dosyalarını bu veritabanına '' içe aktar '' diyerek yükle.

    İkinci olarak addolan diğer sitelerin bozulması normal olacaktır. Çünkü senin işin cpanel ile ilgili. Umarım bozulmaz ama yeni domainin cpanelinden addon bölümünden yeniden ekleme yapman gerekecek.
    ilgin için çok teşekkürler hocam. Şimdi ben bu işlemleri yaptıktan sonra diğer siteleri tekrar ekleyince siteler eskisi gibi çalışır mı?
  • 04-10-2012, 04:29:39
    #6
    Umarım çalışır ama eski domaininde yaptığın işlemleri bilmediğim için ne desem yalan olur. En azından ana domaine reselerında kalan veritabanını yükle dosyaların kurtarılsın. Boşa gitmemiş olur emeklerin.
  • 04-10-2012, 04:30:32
    #7
    Üyeliği durduruldu
    eyv hocam. Ben dediğiniz gibi bir yedek alayım da gümlemeyelim
  • 04-10-2012, 04:34:12
    #8
    Rica ederim kardeşim faydası olduysa ne mutlu bana.
  • 07-10-2012, 11:30:54
    #9
    Domain düşme olayı nasıl oluyor hocam. Sana birkaç ay vermeleri gerekmiyor muydu?