Selam üstadlar. Mybb kurulu büyük bir forumum vardı. Domain düşmüş ve yabancılar hemen kaydetmişler. Veritabanı resellerde öylece kaldı. Şimdi yeni domaine düşen domainin veritabanını nasıl empoze ederim. Yardımlarınızı bekliyorum