• 04-10-2007, 09:49:35
    #10
    Bak konu_id=Request.QueryString("id") demek adres satırndaki Id değerini konu_id ye eşitle demek senn adres satırında ıd ye eşitlediğin bir değerin varmı?? yani adresin index.asp?id=1 gibi mi? hyr değil . sen konu ıd ni zaten 404 sayfasının için ID= IDNumber(0) bu kısımda aldın. konu_id="&konu_id&"" burayı bu şekilde değiştir konu_id="&ID&""

    konu_id=Request.QueryString("id") bunuda silebilirsn..
  • 04-10-2007, 15:40:10
    #11
    Üyeliği durduruldu
    yok hocam. Yine aynı hata.

    'onay=1 and konu_id=' sorgu ifadesi içindeki Sözdizimi hatası (eksik işleç)

    dediğin gibi
    if sayfaadi="index.asp" then
    IDNumber = split(secici(4),"-")
    ID= IDNumber(0)
    yapmıştım. Ancak olmadı

    bu yorum kısmını silince çalışıyor. Ama bu şekilde çalışmıyor
  • 04-10-2007, 17:10:04
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    veritabanında id ile tanımladıın alan sayı alanı değilse böyle hata verir.
    Şunu dene , sorun dediğim gibiyse hallolur.
    Alıntı
    sql="select * from yorum where onay=1 and konu_id='"&konu_id&"'"
    Dikkat edersen ' ekledim.
  • 04-10-2007, 18:58:59
    #13
    Üyeliği durduruldu
    ASP 'de amatör değilim ya. Sadece hiç 404 ile uğraşmamıştım o kadar.
  • 05-10-2007, 23:47:25
    #14
    404.asp de asp kodlardan oluşuyor.Madem acemi değilsin 3 gün daha çalışır halledersin o zaman, kolay gelsin.
  • 08-11-2007, 23:17:35
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Slm AspCoder,

    SQL Injection açığını kapatamadım.

    if request.querystring("ID")="" then
    Response.Write "<script>alert('Bu Güvenlik açığı kapatılmıştır.. Sitemizden Lütfen yararlanmaya bakınız !!');</script>"
    response.end
    end if

    ' ################################################## #

    if isnumeric(request.querystring("ID"))=false then
    Response.Write "<script>alert('Bu Güvenlik açığı kapatılmıştır.. Sitemizden Lütfen yararlanmaya bakınız !!');</script>"
    Response.end
    end if

    kapatmak için bu kodları kullanıyorum. Sanırım 404.asp 'nin içine ekliyeceğiz. Ama neresine? Bi türlü beceremedim.