Slm AspCoder,

SQL Injection açığını kapatamadım.

if request.querystring("ID")="" then
Response.Write "<script>alert('Bu Güvenlik açığı kapatılmıştır.. Sitemizden Lütfen yararlanmaya bakınız !!');</script>"
response.end
end if

' ################################################## #

if isnumeric(request.querystring("ID"))=false then
Response.Write "<script>alert('Bu Güvenlik açığı kapatılmıştır.. Sitemizden Lütfen yararlanmaya bakınız !!');</script>"
Response.end
end if

kapatmak için bu kodları kullanıyorum. Sanırım 404.asp 'nin içine ekliyeceğiz. Ama neresine? Bi türlü beceremedim.