Bak konu_id=Request.QueryString("id") demek adres satırndaki Id değerini konu_id ye eşitle demek senn adres satırında ıd ye eşitlediğin bir değerin varmı?? yani adresin index.asp?id=1 gibi mi? hyr değil . sen konu ıd ni zaten 404 sayfasının için ID= IDNumber(0) bu kısımda aldın. konu_id="&konu_id&"" burayı bu şekilde değiştir konu_id="&ID&""
konu_id=Request.QueryString("id") bunuda silebilirsn..
404 sorunu
14
●1.838
- 04-10-2007, 15:40:10Üyeliği durdurulduyok hocam. Yine aynı hata.
'onay=1 and konu_id=' sorgu ifadesi içindeki Sözdizimi hatası (eksik işleç)
dediğin gibi
if sayfaadi="index.asp" then
IDNumber = split(secici(4),"-")
ID= IDNumber(0)
yapmıştım. Ancak olmadı
bu yorum kısmını silince çalışıyor. Ama bu şekilde çalışmıyor
- 08-11-2007, 23:17:35Üyeliği durdurulduSlm AspCoder,
SQL Injection açığını kapatamadım.
if request.querystring("ID")="" then
Response.Write "<script>alert('Bu Güvenlik açığı kapatılmıştır.. Sitemizden Lütfen yararlanmaya bakınız !!');</script>"
response.end
end if
' ################################################## #
if isnumeric(request.querystring("ID"))=false then
Response.Write "<script>alert('Bu Güvenlik açığı kapatılmıştır.. Sitemizden Lütfen yararlanmaya bakınız !!');</script>"
Response.end
end if
kapatmak için bu kodları kullanıyorum. Sanırım 404.asp 'nin içine ekliyeceğiz. Ama neresine? Bi türlü beceremedim.
