Merhaba arkadaşlar, ben portable firefox kullanıyorum. son günlerde sürekli durduk yere Hata Raporu Gönder - Gönderme şeklinde hata veriyor ve kapanıyor. bu neden kaynaklanıyor olabilir ve nasıl düzeltebiliriz. yardımcı olursanız sevinirim.
Saygılarımla,
edit : yazım hatası
Firefox sürekli hata
13
●5.482
- 30-09-2007, 19:46:07Üyeliği durdurulduEvet bendede olmuştu bu sorun.Hala arada tekrarlıyor..
Hatta kendi kendine kapanıyor daha sonra tekrar açmaya çalıştığımda
"Firefox zaten çalışıyor.Tekrar başlatmak için Bilgisayarınını tekrar başlatın diyor."
varmı bi çözümünü bilen arkadaş ? - 30-09-2007, 19:48:00Üyeliği durdurulduarkadaşım firefox sun içi dışı hata daha çok ekmek yemesi lazım sanırımMadLuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-10-2007, 02:38:11güvenli modda açmayı denedinmi ?
çoğu zaman hata verdiğinde güvenli mod çare oluyor.
tavsiye ederim
"C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe" -safe-mode
- 01-10-2007, 02:59:06Üyeliği durdurulductrl+alt+deleteUnreaLcı_OkaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işlemler, firefox.exe işlemi sonlandır.