Merhaba arkadaşlar, ben portable firefox kullanıyorum. son günlerde sürekli durduk yere Hata Raporu Gönder - Gönderme şeklinde hata veriyor ve kapanıyor. bu neden kaynaklanıyor olabilir ve nasıl düzeltebiliriz. yardımcı olursanız sevinirim.
Saygılarımla,
edit : yazım hatası