UnreaLcı_OkaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet bendede olmuştu bu sorun.Hala arada tekrarlıyor..
Hatta kendi kendine kapanıyor daha sonra tekrar açmaya çalıştığımda
"Firefox zaten çalışıyor.Tekrar başlatmak için Bilgisayarınını tekrar başlatın diyor."
varmı bi çözümünü bilen arkadaş ?
ctrl+alt+delete

işlemler, firefox.exe işlemi sonlandır.