Evet bendede olmuştu bu sorun.Hala arada tekrarlıyor..
Hatta kendi kendine kapanıyor daha sonra tekrar açmaya çalıştığımda
"Firefox zaten çalışıyor.Tekrar başlatmak için Bilgisayarınını tekrar başlatın diyor."
varmı bi çözümünü bilen arkadaş ?
ctrl+alt+delete
işlemler, firefox.exe işlemi sonlandır.