ben hep ff kullanıyorum. hiç hata filan vermiyor bende. önerebileceğim şey, ff'yi silip, registry'den ff'ye ait herşeyi sildikten sonra documents and settings klasörünün içinde kullanıcı adınıza girip ff'ye dair herşeyi temizlemeniz. ve baştan kurmanız.