• 30-09-2007, 15:52:41
    #1
    Merhaba arkadaşlar, ben portable firefox kullanıyorum. son günlerde sürekli durduk yere Hata Raporu Gönder - Gönderme şeklinde hata veriyor ve kapanıyor. bu neden kaynaklanıyor olabilir ve nasıl düzeltebiliriz. yardımcı olursanız sevinirim.

    Saygılarımla,

    edit : yazım hatası
  • 30-09-2007, 19:44:14
    #2
    Bendede günde 1 kez hata veriyor pc yi tekrar başlatmamı istiyor yoksa tekrar açamam diyor.
  • 30-09-2007, 19:46:07
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Evet bendede olmuştu bu sorun.Hala arada tekrarlıyor..
    Hatta kendi kendine kapanıyor daha sonra tekrar açmaya çalıştığımda
    "Firefox zaten çalışıyor.Tekrar başlatmak için Bilgisayarınını tekrar başlatın diyor."
    varmı bi çözümünü bilen arkadaş ?
  • 30-09-2007, 19:48:00
    #4
    Üyeliği durduruldu
    MadLuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar, ben portable firefox kullanıyorum. son günlerde sürekli durduk yere Hata Raporu Gönder - Gönderme şeklinde hata veriyor ve kapanıyor. bu neden kaynaklanıyor olabilir ve nasıl düzeltebiliriz. yardımcı olursanız sevinirim.
    Saygılarımla,
    edit : yazım hatası
    arkadaşım firefox sun içi dışı hata daha çok ekmek yemesi lazım sanırım
  • 30-09-2007, 20:08:20
    #5
    ama ie ye göre birçok artısı da var
  • 30-09-2007, 21:18:45
    #6
    MadLuck portable ına versiyon yukseltme yi yaptınmı?
    Bi de portable ın portableapps.com un kimi yoksa, portable edilmiş halimi?
  • 30-09-2007, 21:26:09
    #7
    Kurumsal PLUS
    ben hep ff kullanıyorum. hiç hata filan vermiyor bende. önerebileceğim şey, ff'yi silip, registry'den ff'ye ait herşeyi sildikten sonra documents and settings klasörünün içinde kullanıcı adınıza girip ff'ye dair herşeyi temizlemeniz. ve baştan kurmanız.
  • 01-10-2007, 02:38:11
    #8
    güvenli modda açmayı denedinmi ?
    çoğu zaman hata verdiğinde güvenli mod çare oluyor.
    tavsiye ederim

    "C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe" -safe-mode
  • 01-10-2007, 02:59:06
    #9
    Üyeliği durduruldu
    UnreaLcı_OkaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet bendede olmuştu bu sorun.Hala arada tekrarlıyor..
    Hatta kendi kendine kapanıyor daha sonra tekrar açmaya çalıştığımda
    "Firefox zaten çalışıyor.Tekrar başlatmak için Bilgisayarınını tekrar başlatın diyor."
    varmı bi çözümünü bilen arkadaş ?
    ctrl+alt+delete

    işlemler, firefox.exe işlemi sonlandır.