• 15-08-2012, 18:36:12
    #1
    Selamlar , size benim çok kullandığım Linux'ta Team Speak 3 kurulumunu anlatacağım ,

    1. aşama - Lütfen önce Putty'e login olalım ,

    2. aşama - Aşağı şekilde klasörleme yapalım ,

    Alıntı
    cd /home
    mkdir klasor_adı
    cd klasor_adı
    3. aşama - Sunucumuza Linux sürümü kurulum dosyalarını çekiyoruz

    4. aşama - Çektiğimiz kurulum dosyalarımızı şimdi açıyoruz ,

    Alıntı
    tar xvf teamspeak3-server_linux-x86-3.0.6.1.tar.gz
    5. aşama - Çıkardığımız dosyaların olduğu klasöre giriyoruz ,

    Alıntı
    cd teamspeak3-server_linux-x86
    6. aşama - ts3server_startscript.sh dosyasını düzenliyoruz , aşağıdaki gibi ,

    Alıntı
    Notepad ile açıyoruz (ts3server_startscript.sh) dosyasını ve

    COMMANDLINE_PARAMETERS="${2}".......... bu kısmı bularak

    ${2} yazan yeri silerek yerine : inifile=ts3server.ini yazarak kaydedip çıkıyoruz.
    7. aşama - ini dosyasını oluşturuyoruz ,

    Alıntı
    Team Speak 3 kurduğumuz klasörün içerisine , ts3server.ini adlı bir ini oluşturarak ,

    içerisine ,

    machine_id=
    default_voice_port=9987
    voice_ip=123.123.0.0
    licensepath=
    filetransfer_port=12345
    filetransfer_ip=0.0.0.0
    query_port=12345
    query_ip=123.123.0.0
    dbplugin=ts3db_sqlite3
    dbpluginparameter=
    dbsqlpath=sql/
    dbsqlcreatepath=create_sqlite/
    logpath=logs
    logquerycommands=0


    Bold kısımla yazdığım kısmı yapıştırıyoruz ve "123.123.0.0" yazan kısımları değiştirip kendi IP'mizi yazıyoruz.
    8. aşama - Tüm bu işlemler bittikten sonra , Chmod ayarına geldi ,

    Alıntı
    ts3server_startscript.sh bularak 777 izni veriyoruz.
    9. aÅŸama - Start iÅŸlemi ,

    Alıntı
    Artık tüm işlemler tamam ve dosyamızı çalıştırıyoruz ,

    ./ts3server_startscript.sh start komutunu yazarak serverimizi kuruyoruz.
    10. aÅŸama - Kurulum bitti ,

    Alıntı
    Artık ücretsiz sürüm olarak 32 kişilik bir TeamSpeak 3 'e sahibiz zaten kurulum biter bitmez sizlere


    Login Name : serveradmin
    Password : j214jq2
    Token : n23ıbrfwıeubu34btewbssjg32we


    şeklinde verecektir Token kısmını ilk kez masaüstünüzden Team Speak 3 'ü açıp ip bilgilerinizi girip login olduğunuz da Login name ve Password ile soracak ve 1 kere yazmanız kaydetmeniz yeterlidir.

    Bold ile yazdığım kısım uydurmadır size zaten başlatınca verecektir o bilgileri eklemek istedim kafanız karışmasın.

    Bu şekilde kurulumu tamamlıyoruz , hayırlı olsun,

    Herkese iyi çalışmalar.
    • Isaret
    • imajbilisim
    • mzyil
    Isaret, imajbilisim ve mzyil bunu beÄŸendi.
    3 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 26-12-2012, 23:03:41
    #2
    hocam cs atalım bi ara bir numara paylaşım emeğine sağlık
  • 05-01-2013, 12:40:02
    #3
    Dalgınlıktan clienti server diye kurmaya çalışıyormuşum 64 bit linki aşağıdaki gibi paylaşımız mükemmel.

    http://teamspeak.gameserver.gamed.de...3.0.6.1.tar.gz
  • 13-01-2013, 13:06:32
    #4
    Üyeliği durduruldu
    vps'ye nasl kurucaz bunu beyler
  • 15-01-2013, 22:16:48
    #5
    Merhaba makinama teamspeak3 kurmaya çalışıyorumda şöyle bir sorun alıyorum kurulum felan herşey dogru ama başlat komutunu verince ./ts3server_startscript.sh: line 67: ./ts3server_linux_x86: Erişim engellendi
    hatasi alıyorum 0777 izninide veriyorum ama hala aynı hatayı alıyorum nasıl düzeltebilirim ?
  • 18-01-2013, 05:46:03
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hatanızı tam olarak yazarsanız yardımcı olmak isterim.
  • 18-01-2013, 14:56:50
    #7
    Maksim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hatanızı tam olarak yazarsanız yardımcı olmak isterim.
    Kurulumu felan herşeyi düzgün bir şekilde yapiyorum ardından ./ts3server_startscript.sh start komutunu verince
    ./ts3server_linux_x86: /lib/ld-linux.so.2: bad ELF interpreter: No such file or directory
    bu hatayı alıyorum.
  • 20-01-2013, 06:32:29
    #8
    enngerek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurulumu felan herşeyi düzgün bir şekilde yapiyorum ardından ./ts3server_startscript.sh start komutunu verince
    ./ts3server_linux_x86: /lib/ld-linux.so.2: bad ELF interpreter: No such file or directory
    bu hatayı alıyorum.
    Kurduğunuz işletim sistemiyle çektiğiniz ts3 dosyaları farklı olabilir. 64bit se eğer benim yolladığım linki kullanabilirsiniz.
  • 20-01-2013, 15:21:24
    #9
    klax_klax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurduğunuz işletim sistemiyle çektiğiniz ts3 dosyaları farklı olabilir. 64bit se eğer benim yolladığım linki kullanabilirsiniz.
    hocam dediginiz gibi kurdum yanliz bu seferde Failed to connect to server hatayi aliyorum token server admin ve ÅŸifresi geliyor ama giriÅŸ yapamiyorum.