Merhaba makinama teamspeak3 kurmaya çalışıyorumda şöyle bir sorun alıyorum kurulum felan herşey dogru ama başlat komutunu verince ./ts3server_startscript.sh: line 67: ./ts3server_linux_x86: Erişim engellendi
hatasi alıyorum 0777 izninide veriyorum ama hala aynı hatayı alıyorum nasıl düzeltebilirim ?