• 22-01-2013, 05:44:24
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Logları kontrol edin server kaynaklıysa sebebi yazar.
  • 31-01-2013, 02:12:45
    #11
    512 kişilik lisansı bir türlü alamadım yardımcı olabilecek varmı acaba ?
  • 31-01-2013, 10:31:00
    #12
    Lisans almak için öncelikle websitene ait mailin olması gerekiyor
    ornek@domain.com şeklinde site adresini vs gönderiyorsun uygun bulurlarsa lisans veriyorlar.
  • 01-02-2013, 00:54:00
    #13
    deniyorum ancak sürekli bir eksik veya bahane buluyorlar bir türlü alamadim
  • 02-02-2013, 09:28:35
    #14
    512 lik lisans ücretsizdir. yalnız; vps size ait ise (siteniz: www.xyxyx.com) ns yönlerdirmeniz (ns1, ns2.xyxyxy.com) olmalı ve bu domainde hiçbir şekilde reklam olmamalıdır.
    reklam ve yada link çıkışı, banner gibi ücete dayalı sitelere lisans verilmiyor.
  • 03-02-2013, 01:40:58
    #15
    web sitesi ile teamspeak aynı sunucu üzerindemi olmalı yani ?
  • 14-12-2016, 12:02:38
    #16
    Böyle yararlı bir konu için teşekkür ederim.
  • 28-11-2019, 00:36:20
    #17
    eticaretyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam cs atalım bi ara bir numara paylaşım emeğine sağlık
    Biri cs mi dedi ? Bende vs atmak isterim.