Siz bu konuda araştırma yapmadınız sanırım. Joomla 1.0.X olan sitenize joomla migration bileşenini kururak sistemin sql yedeğini alıyor ve sonra mesela ayrı bir dizine joomla 1.5 kurulumu yaparken taşıma betiğini (almış olduğunuz sql dosyasını) kurulum aşamasında gösteriyor ve o şekilde taşıyorsunuz. Forumda olacaktı anlatım linkini bulunca vereyim yahut başka bir arkadaş da görüp verecektir.
Edit: @tekil yetişmiş üst üste yazmışız o erken davranmış
Migratör ü cektim falan webden denedim ama migrator u kuramıyor abuk subuk işler açtı başıma. Locale Joomla 1.0.15 kurayım oradan yapayım dedim dediklerinizi ama kurulum falanda hiç yapmıyor bilmemne hatası verdi bir daha kurucam sımdı hatayı buraya yazım bi yardımcı olursunuz artık gönüzü sevim tşk