• 27-11-2010, 20:15:19
    #1
    Selamlar,


    Joomla 1.0.15 sürümü kullanıyorum epey eski kalmış
    1.0.15 joomlamı 1.5.22 son sürüme yükseltmek istiyorum nasıl yapabilirim?

    Ftp e 1.5.22 nin tüm dosyalarını attım ama ozamanda site acılmadı bi yardımcı olursanız çok makbule geçer tşkler
  • 27-11-2010, 20:18:34
    #2
    http://www.cmsturk.net/forum/showthread.php?t=2800

    Migrator bileşeni ile yapabilirsiniz.

    Çeşitli bileşenleri taşımak içinse

    http://extensions.joomla.org/extensi...tor-extensions

    burayı takip edin. Yalnız her eklentiyi düzgün taşıyamazsınız geri uyumluluk açık olsa bile hata verebilirler bazıları çok eskiden kalmış oluyor.
  • 27-11-2010, 20:20:22
    #3
    Siz bu konuda araştırma yapmadınız sanırım. Joomla 1.0.X olan sitenize joomla migration bileşenini kururak sistemin sql yedeğini alıyor ve sonra mesela ayrı bir dizine joomla 1.5 kurulumu yaparken taşıma betiğini (almış olduğunuz sql dosyasını) kurulum aşamasında gösteriyor ve o şekilde taşıyorsunuz. Forumda olacaktı anlatım linkini bulunca vereyim yahut başka bir arkadaş da görüp verecektir.
    Edit: @tekil yetişmiş üst üste yazmışız o erken davranmış
  • 27-11-2010, 20:26:55
    #4
    Migratör ü cektim falan webden denedim ama migrator u kuramıyor abuk subuk işler açtı başıma. Locale Joomla 1.0.15 kurayım oradan yapayım dedim dediklerinizi ama kurulum falanda hiç yapmıyor bilmemne hatası verdi bir daha kurucam sımdı hatayı buraya yazım bi yardımcı olursunuz artık gönüzü sevim tşk

    cmsturk e baktım ama.... olmuyor yahu
  • 27-11-2010, 21:05:17
    #5
    1.5.22 dosyalarını 1.0.15 sitenin üzerine atmışsınız. O site hata vermesinde ben mi vereyim

    Yedeği kurun yada tekrar ftp ye sitenizin eski dosyalarını atın. Bu durumdan sonra herhangi bir hata alırsanız bildirin yardımcı olmaya çalışalım.
  • 27-11-2010, 21:06:35
    #6
    Migratör ü kurmaya calısıyorum bakalım nolcak kurabilsem bi sorularım gelicekte
  • 27-11-2010, 21:16:57
    #7
    Migrator u kurdum, başladı bir sql verdi onu koydum. 1.5.22 e ait dosyaları yüklemeye başladım sımdı aktif olacak mı
  • 27-11-2010, 21:20:47
    #8
    kurulum yaparken Göç betiği yükle kısmından yükleyin. Verdiğim linkte anlatımı var site tablo ön eki ve eski site kodlaması kısmını atlamayın.

    Resimleri takip ediyorsanız zaten sorunsuz geçiş yapacaksınız inanıyorum.
  • 27-11-2010, 21:33:31
    #9
    inşallah aynen uyguluyorum bakalım nolacak ilginize tşkler lütfen konuma 10 dk da bir göz atın gelişmeleri paylaşıcam