Siz bu konuda araştırma yapmadınız sanırım. Joomla 1.0.X olan sitenize joomla migration bileşenini kururak sistemin sql yedeğini alıyor ve sonra mesela ayrı bir dizine joomla 1.5 kurulumu yaparken taşıma betiğini (almış olduğunuz sql dosyasını) kurulum aşamasında gösteriyor ve o şekilde taşıyorsunuz. Forumda olacaktı anlatım linkini bulunca vereyim yahut başka bir arkadaş da görüp verecektir.
Edit: @tekil yetişmiş üst üste yazmışız o erken davranmış