Migratör ü cektim falan webden denedim ama migrator u kuramıyor abuk subuk işler açtı başıma. Locale Joomla 1.0.15 kurayım oradan yapayım dedim dediklerinizi ama kurulum falanda hiç yapmıyor bilmemne hatası verdi bir daha kurucam sımdı hatayı buraya yazım bi yardımcı olursunuz artık gönüzü sevim tşk
cmsturk e baktım ama.... olmuyor yahu