• 18-09-2007, 23:44:18
    #10
    Konu açılmış madem, sorayım. Windows sunucuda off olarak kullanılabiliyor mu? Evetse, nasıl?
  • 18-09-2007, 23:47:23
    #11
    Kullanılıyor ama bir çok sorunla karşılaşabilirsiniz çünkü joomla chmod gereksimleri duyuyor.
    - Çoğu mödül veya bileşen yüklemede sorunlar çıkar
    - Cdmod ayarlarını yapamazsınız çünkü chmod yok
    - Safemod off Pach'i var hiç kullanmadım ama belki bu gereksimleri giderebilirsiniz..
  • 16-02-2008, 20:14:22
    #12
    Arkadasllar kerem byin dediği gibi yapıyorum .htacces olarak kaydettiğimiz zaman internal server error hatası veriyor ...

    onun dışında sanırım yapılacak en iyi sey bunu hosting firmasının yapması cünkü joomlanın çalışması için birincil koşul şart safe mode nin kapalı olmasıdır ... ki bu konuyla ilgili olarak joomla uyumlu hosting denmesinin sebebide budur .. joomla safe mode on olan serverlerde çalıştırılamaz çalıştırıyom diyen yalan söyler ..