Kullanılıyor ama bir çok sorunla karşılaşabilirsiniz çünkü joomla chmod gereksimleri duyuyor.
- Çoğu mödül veya bileşen yüklemede sorunlar çıkar
- Cdmod ayarlarını yapamazsınız çünkü chmod yok
- Safemod off Pach'i var hiç kullanmadım ama belki bu gereksimleri giderebilirsiniz..