Arkadasllar kerem byin dediği gibi yapıyorum .htacces olarak kaydettiğimiz zaman internal server error hatası veriyor ...

onun dışında sanırım yapılacak en iyi sey bunu hosting firmasının yapması cünkü joomlanın çalışması için birincil koşul şart safe mode nin kapalı olmasıdır ... ki bu konuyla ilgili olarak joomla uyumlu hosting denmesinin sebebide budur .. joomla safe mode on olan serverlerde çalıştırılamaz çalıştırıyom diyen yalan söyler ..