Selam arkadaşlar,
FireFox' um bazen (sık sık daha doğrusu) aşırı kasmaya yol açıyor. Kendiliğinden birden sistemi kilitliyor, işleyemez hale getiriyor.
Pek eklenti kullandığım da yok. (Alexa TB, Google TB, ABP vs. gibi temel addonlar)
Sistemin kendine gelmesi için görev yöneticisinden kapatmam gerekiyor firefox.exe' yi.
Uygulamayı tekrar açınca geri kendine geliyor, biraz zaman sonra tekrar kasma...
Donanımsal olarak kasması imkansıza yakın birşey:
http://i52.tinypic.com/2qs2e81.jpg
Ne gibi bir sorun olabilir sizce?
FireFox Kasma Sorunu?
16
●2.181
- 11-09-2010, 13:15:40Sık kullanılanlarımda 285 tane site ekli , sorun yok. Sayfa sayfa saydım.Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-09-2010, 17:35:43Güncellemeden sonrada kasıyorsa çerezleri kayıtları felan silmeyi deneyin.
