Selam arkadaşlar,

FireFox' um bazen (sık sık daha doğrusu) aşırı kasmaya yol açıyor. Kendiliğinden birden sistemi kilitliyor, işleyemez hale getiriyor.
Pek eklenti kullandığım da yok. (Alexa TB, Google TB, ABP vs. gibi temel addonlar)
Sistemin kendine gelmesi için görev yöneticisinden kapatmam gerekiyor firefox.exe' yi.
Uygulamayı tekrar açınca geri kendine geliyor, biraz zaman sonra tekrar kasma...
Donanımsal olarak kasması imkansıza yakın birşey:
http://i52.tinypic.com/2qs2e81.jpg

Ne gibi bir sorun olabilir sizce?