öncelikle önerim chrome.
firefox bir ara bende de çok kasıyordu.
kasma daha sonra kendi kendine mi geçti ben bir eklentiyi kaldırınca falan mı geçti bilmiyorum.
FireFox Kasma Sorunu?
16
●2.181
- 12-09-2010, 15:14:17operayı da deneyebilirsiniz.
chrome dan da iyidir
10.62 sürümü çıktı, yeni sürüm yeni özellikler ile yolda.
www.opera.com/download - 12-09-2010, 18:07:40MisafirFarklı farklı kombinasyonlar deneyerek sorunu çözmeye çalışıyorum. Çerez ve Sık Kullanılanların çokluğundan kaynaklı sorun değil benim yaşadığım, bunları analiz ettim. Alexa Toolbar' ı kaldırıp deneyeceğim veya sparky' e geçmeyi. Bakalım sorun devam edecek mi...

ben kullanıyorum