• 12-09-2010, 06:19:55
    #10
    öncelikle önerim chrome.

    firefox bir ara bende de çok kasıyordu.

    kasma daha sonra kendi kendine mi geçti ben bir eklentiyi kaldırınca falan mı geçti bilmiyorum.
  • 12-09-2010, 06:37:06
    #11
    Bende böyle problem olduğunda çerezleri silince düzeliyordu
  • 12-09-2010, 15:08:22
    #12
    chrome da alexa eklentisi varmı? chrome cok guzel gercekten.
  • 12-09-2010, 15:11:09
    #13
    Buna alexa eklentisinin neden olduğunu düşünüyorum. Benim firefox'un çökmesine neden oldu. Hiç açılmıyordu. Daha sonra firefox klasöründen eklentileri tek tek silerek denedim alexa eklentisini silince normal şekilde açıldı ve şu an hiçbir problem yok.
  • 12-09-2010, 15:11:46
    #14
    bende de aynı sorun var. sitemin puanı 5.7 ancak firefox kasyor hala. chrome kullanmaya başladım aynı anda 60 sekme açıyorum gık demiyor.
  • 12-09-2010, 15:14:17
    #15
    operayı da deneyebilirsiniz.

    chrome dan da iyidir

    10.62 sürümü çıktı, yeni sürüm yeni özellikler ile yolda.

    www.opera.com/download
  • 12-09-2010, 18:07:40
    #16
    Misafir
    Farklı farklı kombinasyonlar deneyerek sorunu çözmeye çalışıyorum. Çerez ve Sık Kullanılanların çokluğundan kaynaklı sorun değil benim yaşadığım, bunları analiz ettim. Alexa Toolbar' ı kaldırıp deneyeceğim veya sparky' e geçmeyi. Bakalım sorun devam edecek mi...
  • 12-09-2010, 20:26:30
    #17
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    chrome da alexa eklentisi varmı? chrome cok guzel gercekten.
    var ben kullanıyorum