Konu
FireFox Kasma Sorunu?
12-09-2010, 06:19:55
#10
BEYZADE
öncelikle önerim chrome.
firefox bir ara bende de çok kasıyordu.
kasma daha sonra kendi kendine mi geçti ben bir eklentiyi kaldırınca falan mı geçti bilmiyorum.