• 04-08-2010, 01:38:32
    #1
    selamlar flash çılar.

    bir sorum olacaktı

    ekran çözünürlüğüne göre sitenin boyutlandırılması için ne yapmam lazım

    bilgisi olan ?
  • 04-08-2010, 11:12:51
    #2
    html e Gömdüğünde kaynak kodunda allowFullScreen=false yazıyordur onu true yaparsan sayfanın tamamını flash yapar.. html olarak davranmaz.
  • 04-08-2010, 13:06:04
    #3
    ya aslinda benim istediğim 1920 çözünüürlüklü bi site yapmak herşeyi ona göre boyutlandırmak..
    ama 1300 çözünürlük sahibi bir insanda siteye göirdiğinde site otomatik ona göre boyutlanmalı isteiğim bu.

    bunun yolunu ariyorum.
  • 04-08-2010, 13:48:47
    #4
    Flashı yüksek çözünürlük yaptıktan sonra, aşağıdaki JavaScripti <head></head> arasında kullan.

    Alıntı
    <script type="text/javascript">
    //<![CDATA[
    function getViewportSize()
    {
    var size = [0, 0];

    if (typeof window.innerWidth != "undefined")
    {
    size = [window.innerWidth, window.innerHeight];
    }
    else if (typeof document.documentElement != "undefined" && typeof document.documentElement.clientWidth != "undefined" && document.documentElement.clientWidth != 0)
    {
    size = [document.documentElement.clientWidth, document.documentElement.clientHeight];
    }
    else
    {
    size = [document.getElementsByTagName("body")[0].clientWidth, document.getElementsByTagName("body")[0].clientHeight];
    }

    return size;
    }

    function createFullBrowserFlash()
    {
    swfobject.createCSS("html", "height:100%;");
    swfobject.createCSS("body", "height:100%;");
    swfobject.createCSS("#container", "margin:0; width:100%; height:100%; min-width:980px; min-height:650px;");

    window.onresize = function()
    {
    var el = document.getElementById("container");
    var size = getViewportSize();
    el.style.width = size[0] < 980 ? "980px" : "100%";
    el.style.height = size[1] < 650 ? "650px" : "100%";
    };

    window.onresize();
    }

    var flashvars = {};
    var params = {};
    params.play = "true";
    params.loop = "true";
    params.menu = "false";
    params.quality = "high";
    params.scale = "noscale";
    params.align = "t";
    params.salign = "t";
    params.wmode = "window";
    params.bgcolor = "#EDCE8E";
    params.devicefont = "false";
    params.allowfullscreen = "true";
    params.allowscriptaccess = "always";
    var attributes = {};
    attributes.id = "cfhb";
    attributes.name = "cfhb";
    attributes.align = "t";

    swfobject.embedSWF("flashdosyan.swf", "alternativeContent", "100%", "100%", "9.0.45", "", flashvars, params, attributes);

    if (swfobject.hasFlashPlayerVersion("9.0.45"))
    {
    swfobject.addDomLoadEvent(createFullBrowserFlash);
    }

    var pX = ((screen.width -935)/2);
    var pY = ((screen.height-650)/2);
    var loc = "left="+pX+",top="+pY;

    //]]>
    </script>
  • 04-08-2010, 15:19:16
    #5
    swf mi şimdi 1920x1080 e göre yapiyorum benim monitörümde 22 inch bende ki monitöre göre boyutlandirma yapiyorum

    ama istiyorumn ki 1280 çözünürlüğü olan biri ola göre ufaltılmış halini görsün dev gbi görmesin yani. az kaldı swf nin yüksek hali bitiyo. umarım bu kod olur çok işimi görecek.
  • 04-08-2010, 15:59:59
    #6
    evet 1920 çözünürlükle yaptim olmadı dev gibi çıkıyo küçük çözünürlükte