selamlar flash çılar.
bir sorum olacaktı
ekran çözünürlüğüne göre sitenin boyutlandırılması için ne yapmam lazım
bilgisi olan ?
Flash action script 3 ekran çözünürlüğü
5
●840
- 04-08-2010, 11:12:51html e Gömdüğünde kaynak kodunda allowFullScreen=false yazıyordur onu true yaparsan sayfanın tamamını flash yapar.. html olarak davranmaz.
- 04-08-2010, 15:19:16swf mi şimdi 1920x1080 e göre yapiyorum benim monitörümde 22 inch bende ki monitöre göre boyutlandirma yapiyorum
ama istiyorumn ki 1280 çözünürlüğü olan biri ola göre ufaltılmış halini görsün dev gbi görmesin yani. az kaldı swf nin yüksek hali bitiyo. umarım bu kod olur çok işimi görecek.