Konu
Flash action script 3 ekran çözünürlüğü
04-08-2010, 01:38:32
#1
Gksl
selamlar flash çılar.
bir sorum olacaktı
ekran çözünürlüğüne göre sitenin boyutlandırılması için ne yapmam lazım
bilgisi olan ?