Konu
Flash action script 3 ekran çözünürlüğü
04-08-2010, 13:06:04
#3
Gksl
ya aslinda benim istediğim 1920 çözünüürlüklü bi site yapmak herşeyi ona göre boyutlandırmak..
ama 1300 çözünürlük sahibi bir insanda siteye göirdiğinde site otomatik ona göre boyutlanmalı isteiğim bu.
bunun yolunu ariyorum.