• 11-07-2010, 00:28:53
    #10
    RioTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardes Burda windows-1254 Ayarlik Bisi Yok Bu Senin Hostcunla Alakali Bir Durum Bak O Adam Sana 2 Kod Vercek Ama Gidiyor Seni Foruma Yonlendiriyor.Az Buz Sov Belki Bakarlar.Yada Olmadi Turk Hostcularla Gorus Onlardan Al Kodu.

    Kusura Bakma Ama Kardes Gercekten Burda Sana O Destegi Vercek Kisiler Bulunmuyor Bosa Zaman Kaybetme Yakin Arkadaslarindan Talep Et Yani Durumu Anlat.
    Ne alaka? şunu teknik bir dil ile anlatsana.

    Hostgator adama arkadaşım sitenin dili şu veritabanın dili şu demiş falanca sitedende doğru kodları bulabilirsin demiş.

    Ordaki eleman script için destek veremezki.Bu hata tamamen kullanıcı hatası arkadaş bana ulaşsın bilgileri yollasın sorunu çözeyim oda sana ders olur.Biliyorsan konuş bilmiyorsan susmayı öğren.

    E anlat teknik olarak dinleyelim nedir olay?

    Arkadaşım aç phpmyadmini veritabanı karakter kodlamasına bak Latin5 olması lazım bunun dışında bir kodlama varsa hata alırsın.Yada bana özel mesaj ile ulaş bakayım inceleyim sorunu çözüp burda yazalım.
  • 11-07-2010, 10:57:43
    #11
    RioTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardes Burda windows-1254 Ayarlik Bisi Yok Bu Senin Hostcunla Alakali Bir Durum Bak O Adam Sana 2 Kod Vercek Ama Gidiyor Seni Foruma Yonlendiriyor.Az Buz Sov Belki Bakarlar.Yada Olmadi Turk Hostcularla Gorus Onlardan Al Kodu.

    Kusura Bakma Ama Kardes Gercekten Burda Sana O Destegi Vercek Kisiler Bulunmuyor Bosa Zaman Kaybetme Yakin Arkadaslarindan Talep Et Yani Durumu Anlat.
    Güzel kardeşim insanları ısrarla yanlış yönlendirtmeyi kendine görevmi kabul edindin ? Biliyorsan yardım et, bilmiyorsan da susmayı yeğle artık. İlla birşeyler karalayım deme, karalayacaksan da r10da değil kendi destek sitende karalamaya devam et ve bir zahmet Türkçeyi de kurallarına göre yaz artık.

    Hatana gelince ise daha önce bu şekilde karakter hatası wpde başıma gelmişti. Veritabanından kaynaklı idi. #Supremacy açıklamış, eğer sorunun devam ederse forumu arat buna benzer hataları diğer betiklerde de bulacaksındır.
  • 31-07-2010, 09:25:03
    #12
    hostgator da çalışan bir türk arkadaş vardı. sorunu anlattım 10 sn sonra bir kod verdi .htaccess e ekle dedi. Herşey düzeldi
  • 31-07-2010, 10:00:50
    #13
    Üyeliği durduruldu
    BurakH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel kardeşim insanları ısrarla yanlış yönlendirtmeyi kendine görevmi kabul edindin ? Biliyorsan yardım et, bilmiyorsan da susmayı yeğle artık. İlla birşeyler karalayım deme, karalayacaksan da r10da değil kendi destek sitende karalamaya devam et ve bir zahmet Türkçeyi de kurallarına göre yaz artık.

    Hatana gelince ise daha önce bu şekilde karakter hatası wpde başıma gelmişti. Veritabanından kaynaklı idi. #Supremacy açıklamış, eğer sorunun devam ederse forumu arat buna benzer hataları diğer betiklerde de bulacaksındır.
    supermacy sanada gelsin

    Evet Kardeş Görüyoruz Yanlış Bilgi Veriyorum Bak Adam Hostcuyla Görüşmüş Sorunu Halletmiş Bişi Demiyorum Yani
  • 31-07-2010, 10:08:13
    #14
    Üyeliği durduruldu
    supremacy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne alaka? şunu teknik bir dil ile anlatsana.

    Hostgator adama arkadaşım sitenin dili şu veritabanın dili şu demiş falanca sitedende doğru kodları bulabilirsin demiş.

    Ordaki eleman script için destek veremezki.Bu hata tamamen kullanıcı hatası arkadaş bana ulaşsın bilgileri yollasın sorunu çözeyim oda sana ders olur.Biliyorsan konuş bilmiyorsan susmayı öğren.

    E anlat teknik olarak dinleyelim nedir olay?

    Arkadaşım aç phpmyadmini veritabanı karakter kodlamasına bak Latin5 olması lazım bunun dışında bir kodlama varsa hata alırsın.Yada bana özel mesaj ile ulaş bakayım inceleyim sorunu çözüp burda yazalım.
    Sistemin İçinde Buluncak Kod Falan Değil Bak Kardeşim Ben Bu Sorunu Kaç Kişide Yaşadım Hepsi Hostcu'larıyla Görüşme Yaptılar Onlara Kod Verdiler Kimi main.tpl Ekledil Kimi İse htce.. Ekledi Ve Sorun Çözüldü
  • 03-08-2010, 09:15:15
    #15
    kasparov108 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hostgator da çalışan bir türk arkadaş vardı. sorunu anlattım 10 sn sonra bir kod verdi .htaccess e ekle dedi. Herşey düzeldi
    Madem sorunun o kodla çözüldü sana zahmet arkadaşım o kodu yazda insanlarda fayda sağlasın değilmi
  • 05-08-2010, 14:43:31
    #16
    supremacy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Madem sorunun o kodla çözüldü sana zahmet arkadaşım o kodu yazda insanlarda fayda sağlasın değilmi
    AddDefaultCharset ISO-8859-9
    karakter hatası yaşayan arkadaşlar bunu .htaccess dosyasının sonuna eklesinler. Bende düzeldi.