Kardes Burda windows-1254 Ayarlik Bisi Yok Bu Senin Hostcunla Alakali Bir Durum Bak O Adam Sana 2 Kod Vercek Ama Gidiyor Seni Foruma Yonlendiriyor.Az Buz Sov Belki Bakarlar.Yada Olmadi Turk Hostcularla Gorus Onlardan Al Kodu.
Kusura Bakma Ama Kardes Gercekten Burda Sana O Destegi Vercek Kisiler Bulunmuyor Bosa Zaman Kaybetme Yakin Arkadaslarindan Talep Et Yani Durumu Anlat.
Güzel kardeşim insanları ısrarla yanlış yönlendirtmeyi kendine görevmi kabul edindin ? Biliyorsan yardım et, bilmiyorsan da susmayı yeğle artık. İlla birşeyler karalayım deme, karalayacaksan da r10da değil kendi destek sitende karalamaya devam et ve bir zahmet Türkçeyi de kurallarına göre yaz artık.
Hatana gelince ise daha önce bu şekilde karakter hatası wpde başıma gelmişti. Veritabanından kaynaklı idi. #
Supremacy açıklamış, eğer sorunun devam ederse forumu arat buna benzer hataları diğer betiklerde de bulacaksındır.