Güzel kardeşim insanları ısrarla yanlış yönlendirtmeyi kendine görevmi kabul edindin ? Biliyorsan yardım et, bilmiyorsan da susmayı yeğle artık. İlla birşeyler karalayım deme, karalayacaksan da r10da değil kendi destek sitende karalamaya devam et ve bir zahmet Türkçeyi de kurallarına göre yaz artık.
Hatana gelince ise daha önce bu şekilde karakter hatası wpde başıma gelmişti. Veritabanından kaynaklı idi. #Supremacy açıklamış, eğer sorunun devam ederse forumu arat buna benzer hataları diğer betiklerde de bulacaksındır.
supermacy sanada gelsin
Evet Kardeş Görüyoruz Yanlış Bilgi Veriyorum Bak Adam Hostcuyla Görüşmüş Sorunu Halletmiş Bişi Demiyorum Yani