• 22-06-2010, 01:10:00
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar joomla şuanki sürüm ftp yedekleri tamamen alınacak. sql yedekleride tamamen alınacak. site önemli bi site. Daha sonra joomla son sürümü kurulacak. bu işi yapabilecek varmı ? İnternetim kotalı ve fazla giremediğim için başkasına yaptırmam gerek. Güzel birkaç sitemden link verebilirim yapan kişiye. Birde hayır yapmış olur, yapılacak siteyi hayır için yaptım zaten bende. temasını falan ben ayarlayacağım ücretsiz.
  • 22-06-2010, 01:30:24
    #2
    yedek almadan güncelleme yapılacaks ayaparım siz kendiniz yedeğinizi alın hangi sürümse o sürümden en son sürüme taşırım.
  • 22-06-2010, 01:31:53
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Dediğim gibi asıl sorun o zaten. yedek alınması şart
  • 22-06-2010, 01:34:23
    #4
    Emrearici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğim gibi asıl sorun o zaten. yedek alınması şart
    çok fazla vaktim yok, ama güncelleme kısa sürer genelde bir sorunda olmaz siz yedek alırsınız ben güncellerim.

    forumda başka biri çıkabilir olmazsa bakarız bir hal çaresine.
  • 22-06-2010, 02:54:38
    #5
    Güncelleme değil sanıyorum özelden sorduğuma göre 1.0 dan 1.5'e geçiş güncelleme olsa iki dakiada yapardım ama sürüm yükseltme biraz uğraştırıcı
  • 22-06-2010, 21:39:50
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Emrearici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar joomla şuanki sürüm ftp yedekleri tamamen alınacak. sql yedekleride tamamen alınacak. site önemli bi site. Daha sonra joomla son sürümü kurulacak. bu işi yapabilecek varmı ? İnternetim kotalı ve fazla giremediğim için başkasına yaptırmam gerek. Güzel birkaç sitemden link verebilirim yapan kişiye. Birde hayır yapmış olur, yapılacak siteyi hayır için yaptım zaten bende. temasını falan ben ayarlayacağım ücretsiz.
    1.5.x içinde mi yükseltme yapılacak, yoksa 1.0.x den 1.5.x e mi geçirilecek?
  • 22-06-2010, 21:54:29
    #7
    1.0 dan geçiş yapılacakmış ben yedeklerini aldım şu an kendi hostuma kurup yedekleri kontrol edeceğim. Ardından geçiş işlemini yapacağım gece
  • 22-06-2010, 21:56:27
    #8
    Üyeliği durduruldu
    tekil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.0 dan geçiş yapılacakmış ben yedeklerini aldım şu an kendi hostuma kurup yedekleri kontrol edeceğim. Ardından geçiş işlemini yapacağım gece
    Allah razı olsun senden.. Şuan müşterideyim de eve gidince msn' e gireceğim. haber vereyim dedim
  • 22-06-2010, 21:56:45
    #9
    tekil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.0 dan geçiş yapılacakmış ben yedeklerini aldım şu an kendi hostuma kurup yedekleri kontrol edeceğim. Ardından geçiş işlemini yapacağım gece
    Kolay gelsin o zaman, sıkıntılı iş gerçekten.

    Zaten bu şekilde yapıyorsundur ama yinede vereyim linki,
    https://www.r10.net/joomla/233641-joo...-1-5-gocu.html

    İşlem başarılı olduğunda link verirseniz sevinirim. Nelerin nasıl aktarıldığını görmek istiyorumda..