1.0 dan geçiş yapılacakmış ben yedeklerini aldım şu an kendi hostuma kurup yedekleri kontrol edeceğim. Ardından geçiş işlemini yapacağım gece
Kolay gelsin o zaman, sıkıntılı iş gerçekten.
Zaten bu şekilde yapıyorsundur ama yinede vereyim linki,
https://www.r10.net/joomla/233641-joo...-1-5-gocu.html
İşlem başarılı olduğunda link verirseniz sevinirim. Nelerin nasıl aktarıldığını görmek istiyorumda..