tekil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.0 dan geçiş yapılacakmış ben yedeklerini aldım şu an kendi hostuma kurup yedekleri kontrol edeceğim. Ardından geçiş işlemini yapacağım gece
Kolay gelsin o zaman, sıkıntılı iş gerçekten.

Zaten bu şekilde yapıyorsundur ama yinede vereyim linki,
https://www.r10.net/joomla/233641-joo...-1-5-gocu.html

İşlem başarılı olduğunda link verirseniz sevinirim. Nelerin nasıl aktarıldığını görmek istiyorumda..