tekil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.0 dan geçiş yapılacakmış ben yedeklerini aldım şu an kendi hostuma kurup yedekleri kontrol edeceğim. Ardından geçiş işlemini yapacağım gece
Allah razı olsun senden.. Şuan müşterideyim de eve gidince msn' e gireceğim. haber vereyim dedim