• 11-06-2010, 16:17:59
    #1
    Merhabalar,

    AS3 ile kodlanan intro uygulamasında ki loading animasyonu, İnternet Explorer da yüklendikten sonra, tekrar introya dönülmek istendiğinde, animasyon kendini tekrar etmektedir. Sorunu gideririm diyen arkadaşlar lütfen pm atsın. İşin ücreti verilecektir. İş çok acildir.

    Saygılar.
  • 11-06-2010, 17:59:51
    #2
    Merhaba tam ne demek istediğinizi anlamadım fakat yapılacak bir şeye benziyor dosyaları atarsanız bir bakayım olaya birde msn veya face adresiniz varsa verir misiniz.
    Saygılarla
  • 12-06-2010, 12:03:09
    #3
    SrCnHazaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba tam ne demek istediğinizi anlamadım fakat yapılacak bir şeye benziyor dosyaları atarsanız bir bakayım olaya birde msn veya face adresiniz varsa verir misiniz.
    Saygılarla
    AS3 ile yapılan bir intro var. Bu intro da loading bulunmakta. Sadece İnternet Explorer da loading bittikten sonra sayfayı yenilediğimizde (F5), loading de bulunan animasyon kendini tekrar ediyor. Diğer bir değişle animasyon başa dönüyor. Sıkıntı bu. Msn adresimi pm den gönderdim. Teşekkürler.
  • 13-06-2010, 13:25:13
    #4
    Günceldir.
  • 13-06-2010, 14:58:46
    #5
    PM atılmıştır.
  • 13-06-2010, 17:03:29
    #6
    FlashGunlugu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PM atılmıştır.
    cevap verilmiştir.
  • 15-06-2010, 01:32:43
    #7
    Sorun "FlashGunlugu" rumuzlu arkadaşımız tarafından çözülmüştür. Sorunsuz teslim edilmiştir. Çok teşekkürler.