Merhabalar,
AS3 ile kodlanan intro uygulamasında ki loading animasyonu, İnternet Explorer da yüklendikten sonra, tekrar introya dönülmek istendiğinde, animasyon kendini tekrar etmektedir. Sorunu gideririm diyen arkadaşlar lütfen pm atsın. İşin ücreti verilecektir. İş çok acildir.
Saygılar.
Flash Loading İnternet Explorer Sorunu ACİL ( Ücretli )
6
●614
- 12-06-2010, 12:03:09AS3 ile yapılan bir intro var. Bu intro da loading bulunmakta. Sadece İnternet Explorer da loading bittikten sonra sayfayı yenilediğimizde (F5), loading de bulunan animasyon kendini tekrar ediyor. Diğer bir değişle animasyon başa dönüyor. Sıkıntı bu. Msn adresimi pm den gönderdim. Teşekkürler.SrCnHazaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-06-2010, 17:03:29cevap verilmiştir.FlashGunlugu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle