Merhabalar,
AS3 ile kodlanan intro uygulamasında ki loading animasyonu, İnternet Explorer da yüklendikten sonra, tekrar introya dönülmek istendiğinde, animasyon kendini tekrar etmektedir. Sorunu gideririm diyen arkadaşlar lütfen pm atsın. İşin ücreti verilecektir. İş çok acildir.
Saygılar.