SrCnHazaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba tam ne demek istediğinizi anlamadım fakat yapılacak bir şeye benziyor dosyaları atarsanız bir bakayım olaya birde msn veya face adresiniz varsa verir misiniz.
Saygılarla
AS3 ile yapılan bir intro var. Bu intro da loading bulunmakta. Sadece İnternet Explorer da loading bittikten sonra sayfayı yenilediğimizde (F5), loading de bulunan animasyon kendini tekrar ediyor. Diğer bir değişle animasyon başa dönüyor. Sıkıntı bu. Msn adresimi pm den gönderdim. Teşekkürler.