• 19-02-2010, 17:37:25
    #1
    arkadaşlar ben mesela sitede otomatik olan pop up reklamlarının ayrı bir pencerede değil de iframe içinde div içinde yani başka bi şekilde açılmasını istiyorum yani yeni pencere olarak açmasın aynı sayfa içinde sağ altta sol altta sayfa içinde herhangi bi yerde göstersin örnek mesela kralreklamın otomatik açılan popup ları var onlar yeni pencerede hemen geliyor ya işte yeni pencere de bişey gelmesin o kod direk sayfa içinde bi yerde çalışsın böyle bişey mümkün müdür inşallah soruyu sorabilmişimdir
  • 20-02-2010, 02:31:47
    #2
    sayfa onload yapınca görünen bi divin içine reklamları koy. kapat için de hide function yap.
  • 20-02-2010, 11:53:29
    #3
    anka81 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sayfa onload yapınca görünen bi divin içine reklamları koy. kapat için de hide function yap.
    sanırım aşağıdaki gibi diyorsun yaptım fakat javascript kodu önce bi hata veriyor sayfanın alt kısmında ünlem ile gösteriyor sonra hemen pop up lar yine açılıyor benim istediğim o popuplar açılsın ama yeni pencerede değil bi div in içinde ya da bi frame içinde vs.


    <script language=javascript type='text/javascript'> 
    function gizle()
    	{
    		document.getElementById('reklam').style.visibility='hidden';
    	
    	}
    function goster()
    	{
    		document.getElementById('reklam').style.visibility='visible';
    	
    	}
    gizle();	
    </script>
    <body onLoad="goster">
    
    <div id="reklam">
    Burası Div İçinde Kodların Başı
    	<script type="text/javascript">
        nok_sid="925";
        nok_cid="2";
        nok_pid="701";
        nok_url="www.siteadi.com";
        </script>
        <script type="text/javascript" src="http://ad.hizlireklam.com/popup.js"></script>
    Burası Div İçinde Kodların Sonu
    </div>
    
    </body>
  • 20-02-2010, 13:32:04
    #4
    ben kendi reklamların olduğunu düşünerek yazmıştım. başka bir reklam sitesinin js kodu kodunu buna göre yapılandırman gerekir. adamların kullandığı jslerin neye izin verip vermediğini de bilmen lazım. misal frame içinde izin vermeyen reklam kodları var.
  • 20-02-2010, 13:38:12
    #5
    sonuçta bi popup açılıyor şöyle bişey mümkün değil mi bütün pop-up lar şurda açılsın demek mümkün değil mi yani yeni pencere çıkmasın şurda açılsın burda açılsın kullanıcı bunu görmesin gibi bişey demek mümkün değil mi kısacası işlemlerin arka planda gerçekleşmesi mümkün değilmi
  • 20-02-2010, 15:37:40
    #6
    mümkün de;
    senin dediğine reklamcıyı kandırmak denir birader. o şekilde kullandığını çakarlarsa zaten ödeme falan da alamazsın.

    ayıp ayıp, ufak çıkarlar için küçülmeyin.
    (yanlış anladıysam da kusura bakmayın.)
  • 20-02-2010, 16:55:58
    #7
    anka81 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mümkün de;
    senin dediğine reklamcıyı kandırmak denir birader. o şekilde kullandığını çakarlarsa zaten ödeme falan da alamazsın.

    ayıp ayıp, ufak çıkarlar için küçülmeyin.
    (yanlış anladıysam da kusura bakmayın.)


    olayı yanlış aktardım galiba benim asıl istediğim reklamcıyı falan kandırmak değil kardeşim asıl istediğim o reklamların yeni bir pencere de değil benim belirlediğim bir yerde gözükmesi mesela aynı şekilde 3-4 kod var yeni yeni pencere açılıyor kullanıcıya 3-4 pencere açılcak bunun yerine mesela 1. reklam şu kısımda 2. reklam şu kısımda 3. reklam şu kısımda olsun dicemyani 3-4 farklı pencere yerine tek 1 pencerede bütün reklamlar gözükecek :=)


    veya bazı şeyler arka planda gerçekleşicek kullanıcı o gerçekleşenleri görmicek yeni pencere açılıcak ama tek bir pencere açılcak o tek pencerede kaç reklam varsa onları göstercek gibi gibi bişeyler
  • 21-02-2010, 00:40:15
    #8
    yanlış anladıysam özür dilerim.
  • 21-02-2010, 01:07:03
    #9
    anka81 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlış anladıysam özür dilerim.

    öyle düşünmen normal yani çoğu kişi konuya bakınca öyle düşünebilir bu istediğimi yaptığım zaman o reklamları göstermemek te mümkün olabilir fakat önemli olan amaç zaten o gizleme işi olursa dediğin gibi banlanma olur para falan zaten alamazsın benim amacım tekrar ediyorum mesela bir sayfaya bu şekilde 4 tane kod yapıştırdım bu ne demek bi kere 4 tane farklı sayfa açılcak demek o farklı sayfalar tek 1 pencerede açılsın 4 tane de değil

    Mesela Aşağıdaki Çizmeye yapmaya çalıştığım gibi bişeylerle uğraşıyorum yani 1. yazdığım js kodu 1. bölümde 2. si ikinci bölümde 3. sü üçüncü bölümde açılsın yeni pencere çıkmasın


    sayfa
    ------------------------------
    - - -
    - 1.si - 2.sü -
    - script - script -
    - kodu - kodu -
    -burada açılsın-burada açılsın -
    - - - - - - - - - - - - - - - - -
    - 3.sü - 4.sü -
    - script - script -
    - kodu - kodu -
    - - -
    -burada açılsın-burada açılsın -
    - - -
    ------------------------------