• 21-02-2010, 01:26:23
    #10
    açılacak sayfaya 4 adet div yapıp, bu 4 farklı reklamı divlerin içine gömme şeklin gibi mi mesela ? (tamam, kötü bi cümle ama doğru mu anladım?)
  • 21-02-2010, 02:32:47
    #11
    evet aynen öyle divlerin içine gömücem ya da framelerin o farketmez neyin içine gömücem önemli değil yeterki açılacak olan yeni pencere de açılmasın. Aynı sayfa içinde herhangi bir element içinde açılabilir